مدونتى هى مدونه حزب الآه سابقاً غيرت اسم المدونه ولم أغير جلدى بزوال حكم البقره الضاحكه وأعوانه هن مصر وأنا شايف مصر النهارده بترجع بهية الصبية المعجبانية بتاعت زمان

2007/03/26

ماذا اقول بعد كل ما قيل

الدستور- الدستور-الدستور- الدستور-الدستور- الدستور-الدستور- الدستور-
نعم = لا !

لماذا لا لماذا نعم


الظاهر ان الموضوع كبير وواضح انو سر مخابراتى

من بتوع السيد عمر سليمان

فعموماً خليها تقلب معيلة وانا اساساً هخاف اروح الاستفسا

لحسن يكونو بيجربوا قانون الارهاب وييجى فيا انا

ما انتو عارفين اننى لا اعلم شيءً عن حياتى الماضية

عموماً ما تقلقوش بيصير خير

؟

؟

؟

؟

حــد فــاهم حاجـــة ؟

ولا انا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

Blogger admelmasry said...

ااااااااااه

مافيش فايده

2:47 م

 
Anonymous غير معرف said...

السلام عليكم حزب الله
تفتكر حتى لو قولنا كلنا لا حد هياخد بصوتنا دايما بعد كل شى الكل بيطلع نعم بس نعم مزيفة

12:23 م

 
Blogger Tamer Nabil Moussa said...

ربنا يصلح الحال


المهم ازيك يا اسد وحشنى والله

9:54 م

 
Blogger عــيل شــقي said...

تقول اللي انت شايفة


وانا شايف انه ل

لاولا

4:12 م

 

إرسال تعليق

<< Home