مدونتى هى مدونه حزب الآه سابقاً غيرت اسم المدونه ولم أغير جلدى بزوال حكم البقره الضاحكه وأعوانه هن مصر وأنا شايف مصر النهارده بترجع بهية الصبية المعجبانية بتاعت زمان

2009/10/11

أنا رئيس جمهورية نفسى


اعلنها صريحة  أنى قد نصبت نفسى رئيساً لجمهورية نفسى والتى أحكمها فعلياً بنفسى قبل زيارة مستشفى الطب النفسى ولكن من وراء الستاره ولكننى الأن  وأثناء جلوسى  مع نفسى قلت فى نفسى لماذا لا أتولى رسمياً منصب رئيس جمهورية نفسى  فى العلن والنور لأمكن  من تمثيل نفسى فى المحافل الدولية بين الناس الملتوية
وها أنا ذا أمامكم اتلو قسم الولاء والطاعة لنفسى الحبيبة  ( أقسم بالله العظيم أن اراعى مصالح نفسى واحافظ على دستور نفسى حتى وإن انقطع نفسى سأظل حتى أخر قطره من دمى اهتف نفسى نفسى     اللله    الوطن    نفسى )
فقد بدأت الفكرة بكابوس  اقصد حلم جميل وخلاص اهو الحلم اتحقق وهدبق فلوس بالهبل مهو انا رئيس جمهورية نفسى وهعمل فريق لنفسى يكون كللة تريكة وزيدان والحضرى وبالعند فى المصريين هدخل بيه كاس العالم  مع نفسى ولو حكمت  حدخل البريميير ليج فى البلاى ستيشن 
وإوعى وشك  
هخلى قانون المرور وإتجاهات السير تتوافق مع احتياجات نفسى يعنى الاتجاه الصح اللى انا نفسى امشى منه والغلط عكسة  طبعا واضحة وبسيطة  ومافيهاش إجحاف لأى حد 
هطول بالى مع أى معارضة  لنظام الحكم فى نفسى  بس ما أضمنش انى اتحكم فى نفسى      

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

Anonymous عماد said...

والله العظيم الحكاية بتاعت الجزائر دي طولت معانا حبتين



http://www.7b-ly.com

1:10 ص

 

إرسال تعليق

<< Home